Monday, June 15, 2009

Durian lg... dugaan...

Dalam pd kononya nak baca buku malam ni sempat lg nak update blog.. hehhehe.. ptg td balik keje hubby ajak pi cari durian.. dia nak makan ngan sambal buat buka posa... heheh aku apalagi.. pantang di ajak.. laju jer lerr


Sgt banyak durian kalau dah musim.. hubby pilih yg elok.. sekilo 8 hengget.. beli dlm 4 biji tp isi sgt berbaloi tak mengecewakan... hihi

Aku sediakan sambal belacan yg dia nak tu...
sementara dia duk kuarkan isi-isi durian tu.. sambil tu aku tumpang sekaki colet2 rasa durian tu.. :P

aku gorengkan ikan seperti yg dia nak.. panas2 n garing.. goreng kailan ikan masin sekali...

Die makan dengan penuh selera sekali.. puas hati aku tgk... tambah 2 kali nasi tu.... senang je hubby aku ni tak cerewet janji ikut menu apa yg dia nak.. hihih.. actually aku tak penah makan cam hubby aku buat nih.. aku belajar buat sambal tu pun dr pemerhatian yg aku tgk mak mertua aku buat..sambal cicah durian makan ngan nasi. (lada kering tumbuk ngan belacan bakar letak ngan garam sket).. tp sejak kawen ngan dia aku pun ikut apa menu yg dia makan.. sedap gak... mm layan jer la... (kena tau selera suami baru la dia suka mkn masakan kita.. :P)

lepas makan aku hidangkan plak keropok lekor kawan hubby beri smlm yg baru balik dr terengganu tu.. huhu.. layan jerr..

Dah kul 10 nih.. buku tak baca lg.. adoiila.. apa nak jadik nih.. okayla.. nak jengah2 buku2 tu jap kalau ada yg menarik di dalamnya. ataupun aku zzzzzz... hihihi... daaaaaa


pssst.. durian tu aku makan 2 ulas je tau.. walaupun hati memberontak tp aku kawal juga perasaan dan nafsu demi baby tercinta.. hihih

dushhh.. dush.. dush... baby dah tergedik2 kickin mama kejap kat bawah.. kejap mengeras kat perut kanan.... adoi.. okeh.. okeh.. mama stop ler ni nak baca buku.. hihihi

2 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

hahahahah..kak su hajat di hati semalam nak cari durian..tapi ada kejadian malang menimpa..huhuhuhu...cancel terus...

@e_da said...

ishh apa jadi ngan kak su.. takpe lenkali carik durian ek..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah