Thursday, April 17, 2014

Today in mine!

Today is my birthday!

Tq ummi cha bg kek alamaya..

1 lg kek sambutan dr kawan2 di opis...

Full entry nanti ya...

Terima kasih semua yg wish dan mendoakan...
Terima kasih allah atas rahmatmu memanjangkan usiaku...

Meh teka yg keberapa... yg dah tau tak aci.. heheheh

Wednesday, April 16, 2014

Imam-Imamku..


 Mereka imamku
Papa..abang danish n baby danial



My 2 heroes!!
Adik muka terpaksa je pakai kopiah... semakin bulat adik berkopiah
pinjam kopiah abang

Moga kamu menjadi anak yang Soleh.. saham mama dan papa di akhirat kelak.. InsyaAllah


Friday, April 11, 2014

Gambo passport

Mak bapak yg takde keje
Sorang pegang
Sorang snap
So dapatla gambo ala2 gambar passport ni.. hahhaah
Sian adik.. pasrah je mama papa buli adik ye...
Geram sangat dak dobot ni
3 bulan lebih tapi pandai ajak orang borak2....
 heheh buat mama rindu adik kat opis... huhuu


 Muka sedih...

badan tiarap tapi kuat angkat kepala dia.. haihla dak domok ni 

Wednesday, April 9, 2014

Si debot mama 3 month...

Perkembangan si debot danial...
20 mac 2014 genap zafriel danial 3 bulan..
Mama lambat update
Lahir = 2.83 kg
1 bulan = 4kg
2 bulan = 5.8kg
3 bulan =7kg
Nampaknya adik paling juara antara abang dan kakak.. patutla lenguh tangan mama dukung....
Alhamdulillah adik senang dijaga.. minum kenyang2 then tidur banyak... tu yg debot mcm belon dah.. syukur alhamdulillah adik sihat...


 

Budak yg bom bom fully BF mama..
semoga Allah murahkan rezki adik berterusan 

Thursday, April 3, 2014

RUMAH BARU!!!

ehem... ehemmmmm

ada sesape perasan tak?


rumah baru kita...

comel tak?


dari gambar abang sorang


kini dah ada gambo adik-adik skali...

meriah dah rumah mama3d ni

mummy3d aka mama DANISH, DEENA & DANIAL...


mood happy!!!
Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah