Tuesday, February 9, 2010

Pulau Mabul Sabah...

Kul 4 pagi td aku dah gerak hubby ... dia bersiap2 mandi n kul 4.30 dia dah gerak ke KLIA.. Flight kul 7.20pg.  Hubby pegi Sabah harini n maybe balik hari khamis.. sepatutnya semlm lg dah bertolak tp anak bos dia masuk wad so terpaksa tangguh ke harini.. tukar tiket takleh dah beli lain jawabnya..

Tak best tul aku tak dpt ikut.. hubby aku ke Sabah sebab temankan Bos dia nak amik lesen scuba.. hubby aku mmg dah ada lesen advanced scuba so dia temankan bos dia lerr.. diorg pegi berdua je.. bestnya la hai.. tak silap aku destinasi diorg ke Pulau Mabul dekat pulau Sipadan.. kat situ mmg cantik tempatnya kan.. ishh kalau la aku dpt ikut kan best... lenkali aku tuntut lak hubby bawa kitorg ke sana... huhuhu


Ni baru dia sorg pegi.. kalau aku ngan mika ikut tah berapa beg jadinya.. ahhahah.. 1 beg baju, 1 beg set kamera, dan 1 set tools tuk diving... selalunya diorg diving kat pulau2 d terengganu mcm pulau perhentian atau redang.. yg tu biasanya aku ikutla....

Hmm mudahan2 hubby aku selamt pegi dan balik.. aku pesan mcm2 ole-ole bila dia balik nanti... upah sebab tak dapat ikut...hihi

2 bebelan kawanku:

Intan and The Boys said...

la..rugi wooo tak dapat ikut. best tu....

hehehe. takpe2. tunggu mika besar sket baru ikut eh.
:)

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bestnyerrr
hubby zana pun dah ada lesen scuba...
insya allah, bulan 3 nak gi sipadan ngan member dia nak dive kat sana.....
hu hu hu..tp tu arr....zana nie tak berani nak try gi dive ler...takat snorkeling tu berani ler kan...hik hik hik

have a great time for your hubby....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah