Wednesday, February 23, 2011

Keje aku malam tadi

Dah 2 hari duk berdua je ngan mika.. hubby aku dah 2 hari tak balik.. padahal umah ngan opis dia 15 minit je.. keje dia tengah urgent gilerrrr.. sampai tak balik koooo... sedih gak aku tengok mika.. kalau malam kejap2 tengok pintu.. kejap2 tengok pintu.. macam tunggu papa dia balik... adapun calling2 je la dengar suara papa dia.. malam td aku paksa gak hubby balik tak kisahla walaupun kejap.. mika dah la demam selsema.. dia harap nak main ngan papa dia tapi takde...

tapi aku terjaga kul 3 pagi baru hubby balik.. kesian dia.. malam semalam pun tido beberapa minit je katanya... tak buat keje tu kang duit katanya.. takpela susah sket.. bukan SENANG nak SEnang kan.. semuanya perlukan pengobanan.....

so malam td bosan punya pasal, nampak keledek kat dapur apa lagi rebus... dan acara menguli ajak mika main2.. tp mika tak uli la.. aku bg sikit je untuk dia buat main2....


4 buku keledek dapat 20 biji keria ni... banyak gak gak.. keledek tu kecik2 je...


aku goreng separuh malam td..

pagi ni goreng lg separuh.. panas2 baru sedap bawak g opis kan... menjadi gak sira aku.. mak aku yg ajor... heheheh nampaknya mika suka makan kuih sama mcm mama.. sebab masa pregnant dulu aku suka sangat makan kuih... hari-hari nak kuih... khekhkekheeeeee

9 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

eda mmg rajin masakkan??untung mika dpt mommy rajin......juge hubby!!

kite wahhh pemalas lipas betol..

=)

Diamilikku said...

sedap la eida...huhuhuh..nak jugak..akak suka kuih keria..tapi mcm akak bgtau dulu ahh..buat takjadi..so malas aaahh...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

nak sikit!! feberet gak nih.. tapi tak reti buat.. huhu

eija_sweetmama said...

mmg rajin sungguh la @e_da ni..
sedapnya kuih keria..
eija setakat ni mmg x pernah la nak masak sndiri kuih..
kalau masak sndiri pun agar2/puding jagung jerk..huhu

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

pandai eda buat kuih keria...cik jue memang tak pandai buat kuih..pandai makan je....

Unknown said...

bagusnyer...boring2 siap gak kuih tu kan...
cian ur asben kene keje non-stop..
xper..dah setel keje baantai la cuti plak..hehe

Fieza79 said...

sedap nya...hehee sll mak yg buat kan..seniri tk pndai buat...

sebok nya huby smpai tk sempat pn nk blk...sebok sgt la tuu..tkpe sekurang nya terisi masa dgn bt cucur keria tu kann...leh gak mkn...

ardinihumaira said...

nak satu! ehh.. nak 2 :D

eima said...

mak mentua dah ajo buat tp lupa ...hahaha

tiap kali berbuka dulu mak mentua rajin buat .. tp tak abih pun sbb die pi beli lagi mcm2 kat bazar...hahaha

terer arrr mama mika ni untung mika ..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah