Friday, August 10, 2012

Langsir DONE!

Malam tadi aku dah siap pasang langsir...
Tq to my Hubby yg tolong buka langsir n cuci semalam
muahhhh!


Pesanan penaja aku juga.. kalau dia rajin tolong la lap tingkap n sliding semua...
heheh alhamdulillah dia buat gak...
balik umah dah bling bling berkilat! hihihi
kalau aku larat aku buat tp dah mcm ni hubby tak bagi aku panjat-panjat...hihihi


Malam tadi siap2 pasang hook ni.. hubby balik terawih tolong sangkut je...
warna??
hihi tunggula raya... beli langsir sale kat nilai 3... mak tolong jahitkan.. TQ mak!


Lega 1 bab...
Biorla aku raya dulu..
janji senang keje aku
sabtu ahad ni nak jalan menyopping
bila umah dah lega buat sikit2 senang nak balik kampung nanti...
Tak la terkejar2 nak cuci itu.. cuci ini...

6 bebelan kawanku:

Gieyana said...

bestnyer..sy pas raya br gantungkan psl raya balik kg kan..ekekeke..:-)

Anonymous said...

dh psg langsir raya ye..langsir ira belum siap jahit lg..kene beli jarum baru sbb jarum dh patah td pagi..huhuhu..

Nur-nba said...

Ops bersihkan rumah ye.. :)

Restnrileks said...

Assalammualaikum wbt.

Whoot woot dah ada langsir baru. Musti meriah ni : D.

Nampak gaya macam warna silver gray je mummu mika

teratai said...

Aura raya dah semakin berkobar-kobar kini....:))

Ibu Lala said...

wah..dah siap gantung langsir. sama la kita. malas nak buat keje last minit kan..

tempah kat mana langsir tu?

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah