Friday, December 9, 2011

Jom Solat Jumaat!

Hari Jumaat rest lunch adalah panjang
Yang lelaki pegi la solat ye
yg perempuan plak banyak agendanya.
ada yang tidur sahaja ada yang kuar menyopping atau cuci mata juga. hihi



pic minggu lepas... papa dia yang siapkan dia.. papa nak g solat tapi dia kena g nursery... aku tak bagila dia nak bawak g masjid lagi.. sangat kecik lagi.. kala papa dia semayang dia merayap mana nak cari.. oh tidakkkkkkkkkkkk...! aku tak benarkan lagi papa dia bawa masjid kecik camni.. melainkan majlis tertentu...




ok la mama mika nak g solat la...
berbaju melayu, kopiah dan bercapal




papa ni baju lain ada baju ni gak dia pakaikan.. tau tak baju ni dia pakai masa Majlis cukur jambul umur 5 bulan.. kopiah ni pun kopiah arwah atok aku beli kat mekah.. baju still muat.. tapi lengan baju tu dah singkat.. suar pun masih muat.. maknanya mika ni takleh montel sgt badan kecik je..

Umur 2 tahun lebih leh pakai baju umur 5 bulan.. camno???




8 bebelan kawanku:

abah khalisha said...

Jom g solat...

Thanks Yuyu Zulaikha Sebab Sudi Makan Bersama

*SiRibenMerah said...

trus ayang jatuh chenta tgk mika pakai baju melayu...

Salina@IbuAqil said...

Alololo!! Senteng lengan bajunya erk.. ;) Comei!!

noor said...

sjk prt mama ngandungkn mika...comeynya pkai bj mrh siap kopiah lg..weeee bdk cerdik dh lukis pdm...

kakyong said...

mika yg hensem... makin hensem bila pakai lebai..

ch@ said...

al-ustaz mikhail yg sungguh comel. ala selagi muat kak, pakaikan aja.

eima said...

hahaha muat lagi die...comey nye pakai gitu,..... ade gaya jd ust ni

CIK JATT said...

heee. so comey, dengan baju yang sentengnya:)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah