Thursday, July 29, 2010

Giliran mika membuli

Kalau semalam n3 papa membuli mika pakaikan helmet kan.. kali ni tengok pula aksi mika membuli papa dia....

Kejadian ni dah lama.. gambar waktu mlm nak tido.. mama n papa dah tak larat nak layan dia.. kami dah ngantuk.. tp keadaan mika sgt cergas di waktu malam.. sudahnya dapatla tengok aksi ni bila org tak layan dia....



Dia lanyak duduk atas leher papa.... ajak papa wrestling.. sib baik bukan mama yg kena.. papa masa tu kesian nak lena pun tak jadi.. anak bertuah tul...


Dia duduk mcm duduk atas kuda .. rileks jek.. bila dia duduk lama2 papa lak mengaduh sakit tengkuk.. hahahah... mcm2 la dua beranak nih...

7 bebelan kawanku:

puterikurekure said...

amboi mika...bukan main lagi. hehe.

Zaidah said...

ciannyer papa...jangan terkehel tengkuk tu udahlah yer...hihhi

ch@ said...

hahaha... bgs bgs,
mika kuat, mika kuat.
selalu je kena mcm ni ngn cikOni, sembrono je dia meredah.

mamalieyna said...

hikhik..comel je aksi pembulian mika ke ats papanye! =P..cam arif lak semalam buli nak naik blkg, tp skli abahnye bgn, dia lak ketakutan, tggi sgt =P

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

alooo mika...sian daddy mika buat camtu
tp tak kira ler....bebudak mmg camtu ler...
kita sampai tak larat nak melayan main...tp depa tengah2 malam pun mata celik lagi...

Fieza79 said...

abah redhakan je di wt gitu...takleh tido pon takpe demi anak kesayangan...

cik puan akish said...

caiyok mika....membals bail ape yg papu mu buat yah..??

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah