Wednesday, July 28, 2010

Siap Kau!!

Tak guna punya nyamuk... jaga ko.... berani ko hinggap kat pipi anak aku yg gebu... berani ko isap darah dia.... berani ko cecah kaki ko kat kulit dia... kuang hajo ko... siap ko....


pic google

aku geram tul ngan serangga ni... licik!! tp tumpas gak di tangan aku... aku kejar ko sampai dapat aku lenyek2 ko ko kat lantai!!!

Abis merah2 pipi mika kena gigit nyamuk.. aku tak tau dtg dr mana nyamuk2 ni.. selalunya umah aku jarang ada nyamuk.. smlm ptg letak mika dlm bilik.. masa amik dr nursery dia tido.. so terus letak atas katil... tp bila aku jengah balik aku tgk muka dia dah bintat-bintat... yg paling aku geram aku nampak nyamuk yg perutnya dah kembung dengan darah.. perghhhhhhhhhhh menyirap hati aku.... aku cari sampai dpt aku lenyek2 dia sampai mati.. geram tul...


2-3 das kat muka dia bintat

yg kat pipi ni memula besor sgt bintat nya sian dia menggaru gatal..

sib baik ada mopiko kat umah.. letak menda alah ni kejap je kesan bintat tu hilang....alhamdulillah


7 bebelan kawanku:

su said...

adehhh! cian mika kene geget ngan nyamuk durjana tuh! cis! musti gatal tuh! auntie mika ni pon geget tauu..huhuhu!

Aleeya said...

sian mika..camtu la sorang ibu eyh, bila kecik nyamuk geget anak sket pun kita rsa geram giler kat nyamok tu..kemain sygkan n sedey je tengok anak kita kena geget nyamuk anak kita tur..arap2 anak2 kita pun syg gak kita camtu bila kita dah tua nanti...:))

su said...

"*kene geget"....tertinggal perkataan...huhu...

@e_da said...

heheh tu la kak su.. nyamuk tu kecik tp gatal.. oo auntie sue pun kena geget ye.. nti mika tolong plak ye.. hihi

Aleya.. betul tu.. geram tgk darah anak dia sedap2 isap.. huhuh harap2 bolehla dia menjaga kita bila tua nanti kan...

Fieza79 said...

adeihh sian nya...kena gigit nyamok...
nsb bek ada mopiko membantu..

Diamilikku said...

eida pasang ubat nyamuk..jgn yang spray tuh bahaya bau2an nanti..pasang yang letrik..yang plug in tu..kak su pakai yang tu je..alhamdulillah..bebas gigitan...

mamalieyna said...

ishh nmpk sgt kejam si penggigit itu..hehe...mmg ptt kena belasah nih! hehe...sian mika, hbs merah2x..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah