Monday, April 11, 2011

Minggu yang GILA!!

Minggu yang tak terkata...

bermula dari journey pegi langkawi...

Hari jumaat naik kerja..

mlm jumaat hantar mak balik BP..

Sabtu petang bos call ada kerja urgent...

aku yang tengah syok makan rojak tepi laut angin petang terus terbantut...

ahad pagi balik KL..

tak balik rumah jam 3 sampai KL..

tak balik rumah terus Ke Ofis (3.30 ptg)

dan DINIHARI baru pulang.. jampir 1 pagi. penat dan ngantuk..

..

minggu yang GILA PENAT....

tak terucap dengan kata-kata..

tak sangka aku masih gagah...

sekarang jam 1.14pagi...

update blog sebab dah rindu sgt tak terusik sekian lama...


rindu kat semua gak.. sok aku cuba cath up balik baca blog korang eh...


sekian dulu.. nak bersihkan sawang2 di blog usang aku ni...daaaa






4 bebelan kawanku:

EiJa ZaQuaN said...

wah betol2 bz tu..kena wat keje opis smpai ke pagi ke..? kalau camtu mmg penat badan dibuatnye..

eima said...

sampai kul 1pg wat keja .... huhu
teruknye....

kllu aku tak sanggup rasanye...

[-suziey-] said...

aiyak..baca pn dh penat..mmg giler penat nih..kesian eda.

PuteriKureKure said...

gile kental betul ida ni.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah