Tuesday, January 12, 2016

Seluar Jeans Skinny

Assalamualaikum.. lama tak menulis..  kalini nak tulis sket tentang fesyen. Uolls Buntu gaya nak berfesyen?? mari kita share sedikit idea ... biasanya kita pakai skirt, pant or jeans biasa tuk kemana-mana.. 



Baik lelaki mahupun wanita, rata-rata berpendapat bahawa jeans merupakan jenis pakaian yang paling versatile dan praktikal untuk dipakai. Ia boleh dipadankan dengan apa jua pakaian dan sesuai digayakan untuk ke mana sahaja terutama sekali ketika bersantai di hujung minggu. Oleh kerana koleksi jeans ini amat popular dikalangan para penggemar fesyen, kini ia boleh ditemui dalam pelbagai piihan rekaan dan potongan yang menawan. 

Salah satu potongan jeans wanita yang paling digemari ramai adalah koleksi skinny jeans atau seluar jean skinny wanita. Ia berpotongan tirus mengikut bentuk kaki si pemakai dan sesuai digayakan oleh wanita yang bertubuh langsing. Berikut merupakan idea-idea menggayakan seluar jean skinny untuk panduan anda;



 

Kombinasi yang paling common adalah padanan jeans skinny bersama sweatshirt seperti berikut. Ia merupakan gaya kasual yang paling ringkas! nampak ringkas dan senang bergerak bagi yg suka aktiviti lasak kan!..



 


Atau anda juga boleh menggayakan koleksi skinny jeans anda bersama padanan koleksi blouse wanita yang loose untuk pemakaian yang selesa. 


 

Atau jika anda ingin kelihatan ranggi, gayakan jeans anda dengan pemakaian t-shirt dan outerwear seperti jacket sebagai pelengkap gaya anda. Gaya ni pun nampak smart juga.



                                                                                                                     
 Dan yang terakhir, gayakan juga seluar jeans skinny anda bersama pemakaian koleksi kemeja wanita yang loose. Gaya ini merupakan gaya smart casual  yang paling common dan menjadikan si pemakai kelihatan lebih berkeyakinan tinggi.   

 
sekarang ni senang je semua di hujung jari. Mana lagi kalau bukan di web ZALORA.com.my Banyak lagi fesyen terkini. mudah dan jimat masa anda boleh bergaya semudah 1 2 3... 

 So you all boleh membuat pembelian secara online. ZALORA bukan sahaja menyediakan perkhidmatan secara percuma terus ke rumah anda, malah you all juga boleh membuat pemulangan secara percuma selama 30 hari selepas tarikh pembelian.






 



seluar untuk lelaki pun smart.. nampak kemas..


TIPS: Jeans skinny ni leh tampak anda lebih kurus dan tinggi.. hihi                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

1 bebelan kawanku:

She Is Farahain said...

ain sebenarnya suka sgt skinny jeans .tapi tak muat nak pakai . insyallah , tgh usaha nak kurus .hehhee..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah