Tuesday, October 2, 2007

me... hubby.. n my bro...



















yg baju oren pegang loceng tu aku lerrr. mak kata masa tu umur aku setahun 2 bulan... semua org suka pegang n cubit pipi aku. n ada la kisah cousin aku yg tua setahun dr aku gigit pipi aku sampai berdarah mak kata.. agaknya dia geram tgk ppipi aku tembam hahhaha...
yg black n white tu hubby aku masa kecik... cute jugak bdn pun montel...jumpa pic ni kat umah kakak ipar aku yg sulung dia byk simpan gambar lama.. ni umur berapa pun aku tak sure ntila tanya mak..
.. n 1 lg tu adik aku... muka lain plak bila dah besor...hahha.. tp dia kecik mmg cute. manja yg amat... dulu kecik2 kalo g memana tiap2 kali mesti beli mainan kalo tak mengamok la dia... dlm kapla ada batu juga ini budak.... hehhehehe tp ni lerr satu-satunya adik kesayangan aku tiada dua tiada tiga... jd rakan sepergaduhan ni dulu2 ni... hehehhe....

2 bebelan kawanku:

Yaya said...

hik hik hik tomeiiiii loteeeeeeeee

cicikwani said...

amboooiiii.... gambo zaman dolu2 la plak... upanya dari kecik mmg dh chubby 'ek... hehehehe...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah