Wednesday, April 23, 2008

Mandarin oRIENTAL Hotel


Pg td kena menghadiri perasmian mesyuarat ASEM di Mandarin Oriental KL... mesyuarat kebudayaan antara negara- negara ASEM.. Asia -Europe Meeting... ramai delegasi dr luar.. Dirasmikan oleh PM Datuk Seri Ahmad Badawi (PAk Lah).. bersama2Menteri baru kami Datuk Shafie Afdal.

Sempat gak tgk persembahan kebudayaan dr malaysia n ada jg pameran dr negara2 luar.. dlm half day gak baru balik opis...

11 bebelan kawanku:

rizal said...

hoho..patutlaa tadi ida datang lambat, ke situ rupanya yerrr...

hehe..best ker sana?

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

dpt jpe PM ke?

ida.. said...

huhuuuuu yea a. rizal tu lerr pasai dah la jem nak kension tul KL tu.. te

ida.. said...

dapat jumpa Pak Lah mama tp takdela jarak dekat sgt.. hehehhe

Aleeya said...

mandarin hotel nye bilik tido 1st class kan, lebih2 lagi bilik air dia..sgt cantek okay..x mcm bilik air, nak tido dlm tu pun kita sanggup he he, leya pernah menginap di situ 2 malam utk majlis Anugerah Kualiti Perdana Menteri tak silap tahun 2006

ida.. said...

yer leya.. hotel ni mmg class.. yg paling murah pun rate 7++... makanan pun 1st class sodap.. hehehe

*SiRibenMerah said...

wayang kulit...
hehe..
lama x tengok tuh... =P

haja said...

sgt best jumpe pak lah..tp masih xde kesempatan nk amik gmbo ngn dia...adoiiiiiiii

ida.. said...
This comment has been removed by the author.
ida.. said...

siribenmerah

syokk gak tgk wayang kulit life ni.. tgk pak dogol... ehhehe

ida.. said...

yer la ja... selalu dapat jumpa dekat2 dgn pak Lah.. tp nak mengambik gambo sama tak de peluang lg.. ramai sgt bodyguardnya...heheh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah