Tuesday, December 29, 2009

Terima Kasih Sahabat...........

Terima kasih pada semua yang memberi aku semangat... sahabat2 di sini juga yang mampu meredakan hati aku.. walaupun perkenalan di alam cyber tp kita bersahabat bagaikan sudah kenal lama... di blog ni gak aku meluahkan perasaan suka duka.. kalian jugak la yg sudi mendengarnya walaupun kdgkala aku sendiri je yg faham... terima kasih tak terhingga...

Walaupun hati aku memang terguris gilerr senang kata.. biarla... biar org buat kita.. tak guna kita nak balas ke apa dengan manusia yang Hipokrit... Allah itu ada.. dia Maha tahu.. kalau dia rasa dia betul biarkan la... 1 hari akan tertunjuk kebenarannya... dia membuatkan aku hilang mood beberapa hari.. tp nak wat camana ni la lumrah dunia...........


Ahhhhhhhhhhhhhh lantak dia la kan dgn dunia dia... yang penting aku ada sahabat2 setia di sini... aku rasa lebih gembira di dunia blog ni bersama sahabat2 aku... dalam aku bersedih... Sahabatku NUR telah menceriakan skit hidup aku.. dah lama tak dapat award ni... thanx nur... Walaupun hanya kenal di sini NUR setia dtg menjenguk ke blog eida ni....


Nur sangat kreatif .. tgk la dia buat sendiri award ni.. kata-kata sgt puitis.. amat bermakna dlm persahabatan ni.. apapun i appreciated it... terima kasih tak terhingga ye NUr.. moga nur n family bahagia sentiasa... aminnnnnnnnnnnnnn

0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah