Wednesday, December 23, 2009

Hakikat...

Tak semua orang boleh terima kita..
Tak semua orang boleh suka kita...
walaupun di hadapan kita semuanya nampak biasa dan baik2 belaka...
terima la hakikat roda kehidupan..
Kita pun bukan la insan yang sempurna...
Aku boleh terima sekiranya benar ada kekurangan yang di perkata...
Tapi aku merasa kecewa sekiranya ia tidak benar belaka...
Tapi apakan daya lumrah dunia..
Mereka boleh berkata apa sahaja...
Tak semua orang sempurna.....................................................................



* tak sangka....

12 bebelan kawanku:

+NADS+ said...

sabar eida...
ade hikmah sume nih...

act, im back into the blogging world...
rindu kat sume....

kisskan mika 4 me k...

fuadnis said...

kak eida....

sapa yg buat kak eida tersentuh ni??sabar ye kak eida..nis pun tgh bengang dgn sorang makhluk ni...tgh bsabar gak ni...

isya said...

la.. napa ida???
sabar ye..

AmiYs said...

hmm.. betul la tu ida.. kita x kisah klu betul apa yg org kata.. klu x betul tu yg rase bengang sgt..

*tgh emo gak*

suked8787 said...

Eida...awat plak ni...habaq mai sat sapa dia, nk babab ckit....hehehehe

Anyway, pedulik la diaorg tu...mulut tempayan boleh la tutup...mulut org?

Dj Epoi said...

Walaweiiiii

Ada Tsunami kah?

Take Care Dik

Tie said...

Tak pe laa..

Itu satu kelemahan mereka. Kita kena terima gak. Semua orang ada pandangan dan pendapat masing-masing.

Hati-hati supaya kita tidak terlalu percaya pada seseorang.

puterikurekure said...

ida, pedulikan kata orang.
yang penting, kite tak kaco dia..kan?

mana gambar mika?
lama tak nampak dia..rindu dah nih..

Diamilikku said...

it's happened everywhere eida..kalau dilayan menyakitkan hati...akak pun do feel the same...prinsip akak sekarang...pedulik n lantaklah..aku tak hidup atas duit belas ikhsan korang...

Cik Puan*PIE said...

lumrah kehidupan mng begitu kak ida...perasaan xpuas ati tu mng sntiasa ada...ape pun, bnyk2 bsabar k...

Incik RestNrilekS said...

Salam Ida,

bawak bersabar. Biasak la, anggap ajer ni cabaran dan dugaan.

Abang rizal rasa ida pun dah cerita kat orang hari tu kan. : )

Ehhh, mana anak buah orang? Hehe.. ingat Mika umur 5 tahun jer, orang datang ambil macam cerita "fairy tale" dera dia menganyam rotan. Hehe.

Salam Hari Sabtu.

Uda said...

salam ..
emmm... susah nak puaskan hati semua orang.. akhirnya diri sendiri yg mkn hati.. banyak2 la bersabar yaa..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah