Friday, April 23, 2010

Hasil Jcard Day

Penat semalam masih terasa lagi hari ni.. awal pagi kul 9 aku dah kuar.. tp aku tak terus ke JJ.. ada beberapa urusan di bank yang perlu diselesaikan.. dalam kul 11 gak baru sampai sana.. Rupanya aeawal pagi dah penuh parking keta.. hubby kata kul 9 lebih pun dah ada yang parking di luar.. mak aihhh ramai peminat jusco ni rupanya.... mujurla opis hubby aku depan jusco, bila dah sampai tu aku call dia turun amik keta n parking kan kat opis dia.. alhamdulillah tak payah pikir hal nak parking mana ....

Aku pegi sorang je,. hubby keje.. lagipun kalau dia tunggu nanti tak syok.. kejap2 dah ajak aku balik kang.. huhu bila pegi sorang lg free.. heheh boleh ke sana sini dengan senang hati.... huhuh bebas memilih takde org tunggu2 kan...

Memula datang aku tak amik bakul atau troli pun... dalam hati kata mmm takpe bukan nak beli barang banyak sgt pun.. boleh pegang je kot... lg pun sesak nak bawa bakul atau troli kan.. sekali bila dah memilih penuh tangan mula la cari bakul... ok dah dapat bakul tengahari tu kawanku nisa telefon kata dia pun kat JJ.. so kami pun lunch sesama kat nandos... lepas lunch kami berpecah balik sambung misi shopping.. heheh

Lepas pada lunch tu takleh bawa bakul, pi cari troli plak.. sebab nak beli barang dapur sekali, sabun basuh la bagai kan, berat ler tak larat den... so troli la plak...


Hasil semalam... penuh troli.. dalam kul 6 hubby dtg join shopping, lelaki shopping kejap jek.. sebelum tu aku dah pilihkan barang2 yang dia pesan,. so petang tu dia join tambah lg sket barang dia..

tapi kan bila sampai umah rupanya barang aku paling sikit.. hubby n mika punya lg banyak... mana taknya kat tempat barang baby aku paling lama.. geram tgk baju bebudak cantik2...

1. mika punya baju
2. mama punya brg
3. papa punya barang

Tapi mama punya ada lg selain tu.. yang tak dpt di attach disini.. sebab SENSORED. hehehe beg baru mika pun mama lupa nak snap.. dan adala lg barang2 dapur... ada juga barang yg dalam list aku tak beli, sebab aku beli yg betul2 ada less sale yg 50% atau 70% aje.. kalau harga biasa2 or sama tak beli la.. hmmm.. puas membeli dapat lak lg voucher.. leh guna lain kali... best dpt shoppping..

4 bebelan kawanku:

Fiza Rauf said...

awak, baju awak yg bunga-bunga biru dan pink u brape RM eik? semlm saya nak balik baru nampak.. huhu sedey sb tk dpt rembat baju tu sb 70% kan? hwaaaaa.. melepasssssss....
ishhhh harini ada lg tak baju tu? hwaaaaa....

@e_da said...

delima baju tu tu kan lepas less 29.90 t puas hati ngan cutting dia .. kain pun ok.. cuba g lagi kot2 ada.. delima duk mana ya?

Fiza Rauf said...

lor ruginyaaaa tak rembat semlm... huhuhuhu.. cantik kan? promoter yg jual tusiap pakai selai kan? huhuhu rugiiii tk bli
saya duk sg buloh tp semlm saya cuti semata-mata nak g jcard day.. lg rumah my mom dkt je... kat AU4

@e_da said...

la jauhnya.. tp kan sy mmg minat sgt shoping time jacrd mmg berbaloi.. smlm nak g tukar seluar anak.. sekali dia kata takde ada masa sales aje.. rugi beli saiz ngam2 takleh pakai lama... yg baju tu kan sy tgk dah takde lg semalam... masa sales ngan hari biasa mmgtak sama la...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah