Thursday, April 29, 2010

Sensitif ?? Period ke??

Kalau orang nak period mmg camtu kan.. tersalah cakap sikit, dah sentap!.. camtu la aku skrg... ada tak kena skit merajuk, salah kata sikit, sentap.. hubby dah paham sgt perangai aku.. kalau aku sensitif giler tu dah bendera jepun la gamaknya... dia tau dah... tak heran dah.. dah resminya aku time period jd gitu nak watcamana.. hormon katanya kan...

Period lambat?? korang risau tak? heheh bg aku kalau awal2 ni mmg sgt risau .. manatau TER ada isi lak kan, anak dah ler kecik lg perut dah la czer tu hari kan.. mau tak risau.. mau doc bising kang sebab tak rest dulu (dia pesan sekurang2nya 2 tahun rest).. mungkin sesetengah orang boleh.. tp aku tak kuat kot nak survive kalau awal2 ni.. biarla mika dpt kasih syg sepenuhnya dulu..... bulan ni ada la lewat 2 hari... risau gak.. tp agak2 mmg takde la.. sib baik dia dtg jugak walaupun terlewat.. dengan sengugut n sakit pinggang.. tu yg mood tak menentu mudah sentap.. sib baik laki gue pandai pujuk.. wakakakaaaa...

4 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

hahahah...akak pun risau eida...mana lah tahu kan...tapi since amik protection lega sket....

FCUTEAM said...

aiz tak baca entry ngan tajuk pun... hikhik ... "sib baik laki gue pandai pujuk"... hikhik.. tu je aiz baca


komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>Sebab-sebab Blogger takde Idea nak tulis Entry



fuadnis said...

eh betul kak...baru ni nis mmg sentap gile..marah pasal hal yg kecik je..tgk2 esoknye datang bendera jepun..wakakakakaka....

kenapa la mesti mcm tu kan..kesian kat hubby..tak pasal2 jadik mangsa..huhu..

yatie chomeyl said...

yatie plak x period pon lg dr lepas bersalinkan baby SN huhuhuhuh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah