Friday, May 28, 2010

Aku dah naik pangkat


Tahniah buat adik aku (bob@ka razi) n adik ipar ku lela.... atas kelahiran baby gegirl jam 7.50 pg td...

Kini aku dah bergelar Mak long (aduhai cam tua jek bunyi kan)..

Tapi seronok sgt.. mcm aku lak yg beranak.... hahhahaha

Kini sepasang la cucu mak... mika n gegirl...

riuh la umah mak tok lepas ni korang gaduh....


kul 4 pagi td adik ipar aku kuarair ketuban kat umah.. mak abah n adik bergegas ke hospital... sib baik adik aku ada n nasib baik sgt kena time cuti.. sebab diorg ni PJJ.. sorang di JB sorang di bt pahat....

4.30 mak call aku... aku masa tu dah tak leh lena balik.,. berdebar2 pun ada.. kalau nak ikutkan adik ipar aku belum cukup 9 bulan lg seminggu katanya.... baby lahir pun 1.99kg je.. jantung bergerak laju sket doc kata.. tu yg agak merisaukan kami.. hope takde apa2 la... aku doakan dia dan baby selamat semuanya.. insya Allah....


masih ternanti2 mms gambo baby... hati meronta2 nak balik kg.. tp hubby ada keje urgent lak... makanya tunggu dia abis keje.. ikut hati aku nak je balik berdua ngan mika.. tp hubby risau nak lepaskan... takpela tunggu semuanya selesai kitorg balik kg sama2... eeeeeeeeee seronoknya dpt anak buah....

2 bebelan kawanku:

Yaya said...

vavavaaaa sonok mak ida dpt cucu sepasang dahhhh, cam leya aritu la..lan baby girl, adik dia fendi baby boy..so sepasang ..

belah hubby pun leya jadik Mak Long hehehe sama la kitaaa ..:))

tahniah to ur adk!

Diamilikku said...

congrats mak long eida...hhehehehhe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah