Monday, August 16, 2010

Play with ABC

Berbaloi mama beli benda ni.. sebab mika suka main...



Kejap kang dia meniarap...



Duduk pulak... tp matatu tetap nak tengok tv...


mama pakaikan topi tp dia tak suka...

mesti dia nak buka... hmm topi mika watpekasam la nampaknya...

sambung main lg... dia main sampai leka..... suka mama tengok....

Harini aku kena dengar ceramah 1 hari.. huhuh harap2 janganla mengantuk.. 4.30 pagi aku dah bangun .. terus bersiap2 sampai nak g keje... kalau aku ngantuk camanala nanti ni.. adoiila.. dugaan....


3 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

ceramah sempena bulan posa ehh..akak pun ada banyak ceramah nih..tak tau lah camner..dah le akak memang kuat ngantuk siang2 bulan posa nih..tapi tak leh tido..menguap je sokmo...

Fieza79 said...

lega la mika leka main so sgn sket nk wt kije umah...

kakyong said...

amboi2 macam2 gaya ada...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah