Friday, October 15, 2010

1 year 2 month 5 days...

Alhamdulillah.. mika dah pandai jalan pada usia di tajuk entry ini...


Syukur.. saat yang di nanti-nantikan mama....


aku amik mika kat nursery mcm biasa.. kawan2 mika yg dah 2-3 tahun semua dtg mengadu... bgtau aku mika " acikkk... acikkk danish dah pandai jalan" aku pun tanya balik ye kerr.. mana aku nak percaya.. kat umah 1-2 tapak je nak.. pastu melutut balik... takpun merangkak..


semalam aku suh budak babysitter tu tunjuk.. sekali betul dia dah pandai jalan.. rupanya kak anis yg jaga tu ajar dia main2 ngan kawan2 ajar dia jalan... yerla bila ada kawan2 baru la dia nak...

so malam td mika demo lak depan papa.. catwalk ala kengkang-kengkang.. so cute.. aku of coz suker yg amat tak terkata .. miracle moment...





video


tak tau la video ni leh tengok ke tak.. punya payah aku nak upload.. dah senget pulak.. layan jer la..... langkah awal si manja... keriaangan di hati mama....

7 bebelan kawanku:

Nad @ MamaZakwan said...

tahniah mika!!! :)
sama ngan zakwan 1th 2buln bru bleh jalan..sblm ni ramai org riso sbb zakwan lmbt jalan, huhu!
skrg,mama mika kene la lebih aktif mengejar, sbb mika dh dpt 'kaki' ;)

cik puan akish said...

wahhhh finally....suksess!!!!!pas neh siap sedai...kite men kejar2 pulak...

zimironamia said...

mika cayalah leh lawan abg aiman...abg aiman 1thn 3 bulan br leh jln hihihihi...congrats mika (mintak mama present ek)

SSulieana said...

alolo..sukanye Mika ye dh pandai jln...zayyan pun baru menapak 18 langkah paling bnyk...pasni dh boleh jalan lg lotih la kite kan...tp xpe sonok tgk anak2 dh membesar ni kan...

isya said...

wahhh..ida, laju dah tu mika jalan,lepas ni leh la main lari2 ;)

yatie chomeyl said...

selamat mengejar mika selepas ni hehehe

Ena Qalinsya said...

sama ngan Baby Alin, d usia setahun 2bulan br pandai berjalan terkedek2 hikhikhik

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah