Friday, October 22, 2010

Butir jagung





Mama suruh saya sengih.....

saya pun mengikut arahan,.....



alamak samar-samar je nampak sebab saya geleng-gelengkan kepala....


yang ni baru jelas..... gigi saya ada 6 btg... yang mama takleh tahan tengok gigi jarang dia...yang tengah tu kosong.. tp nampak cute.. macam gigi sharifah aleeya... diapun comey gak....



10 bebelan kawanku:

SSulieana said...

eda nape gg zayyan br 2 btg tu je ek...uih liat sungguh nk tumbohnye...huhu...mika dh byk dh gg dia...nk mkn apa pun sng kan...hehe

chugie said...

dah banyak gigi mika tumbuh ye.. mesti dh banyak jugak perkataan die dh pandai sebut ni

@e_da said...

@SSulieana

sue..org kata gigi tumbuh dulu lambat jalan.. mika ni gigi dah lama tumbuh jalan baru je pandai...zayyan jalan dulu kot dari tumbuh gigi

@e_da said...

@chugie

dia pandai ckp mama je...selain tu eteteteteeeeee tu je...hehehhehe

fuadnis said...

wohhoooo....gigi mika sama dgn uzma..jarang kat tengah2...hahahaha....ada jodoh kot...wakakakak....

@e_da said...

@fuadnis

nis kalau masin mulut di hari jumaat kita berbesan pulak...hahahhahaha

fuadnis said...

hahahahaha....
kak eida..klu dah depa suka sama suka...apa salahnya....wakakakakak....lawak plak cakap cenggini.....kih kih..

isya said...

yup! betul.. comei apa... ;)

zimironamia said...

dh byk gg mika...

cik puan akish said...

ahahahahah..same la dadif...atok ayah dia panggil dia..jarang gg...agagaggag

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah