Sunday, October 17, 2010

Hilang semangat

Aduihla... dah la mak aku baru je balik... sedih rasa.. semalam rumah riuh rendah maktok main ngan mika.. tp arini rumah kembali sunyi... tak best tak sukanya.. tiap kali mak aku balik dr umah ni.. mesti aku sedih.. tak tau la kenapa ada satu perasaan sayu dalam hati...


mak dah balik baru la on PC.. saje buka site nuffnang.. sekali tengok status gliterrati aku dah hilang...

tambah-tambah lagi aku down.. alahai nape lak ni..


aku rasa aku ada updates sesuatu kat survey tu.. hmm kena betulkan balik n sent ticket kat nuffnang... dah la amount kena tolak.. walaupun beberapa sen tp sayang ooo... harap2 nuffnang berikanla balik status tu kat aku please nuffnang... huhuhu



0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah