Friday, October 1, 2010

Jamuan raya lagi

Hari ni mama mika ada jamuan raya kat umah KP.. jamuan raya tak akan abis hinggala 30 syawal.. lunch ni kitorg g ramai2.. 1 bas katanya kot... malam ni pun ada.. esok kat umah cousin hubby sekali ngan majlis tunang, esok gak jamuan raya opis HQ aku.. tak tau sempat ke tak nak pegi.. ahad lak umah kawan2 opis...

Mika pun jamuan raya gak hari ni.. pagi td masa aku hantar mika.. aku tengok budak2 yg besar dah pakai baju raya cantik-cantik.. sekali baru aku teringat kak anis ada bgtau sebelum ni jamuan raya nursery 1 oktober...

Nasib baik umah kami kat atas je.. call papa suh hantar baju raya mika.. papa siap hantar baju melayu ngan sampin mika sekali... kalau tak kesian mika pakai baju biasa je... kalaula mama leh tengok mika tengahari ni kan bagus.. mesti mika happy ngan kawan2... mika sekarang suka makan bagi la apapun tertib dia suap sendiri dalam mulut dia..

harap2 bebudak nursery tu amik la gambo dia.. leh gak aku tengok.. mama dia lak teruja nak tengok anak sambut raya ngan kawan2.. terlebih sudah.. hahahahha



0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah