Monday, October 25, 2010

Kenapa Ari ni la jugak....




Adoii la.. dah la pagi td dtg keje aku dah rasa tak larat semacam... dengan p....d pain nya... masuk2 keje meeting lg... dalam bilik meeting lak sejuk.. lama pulak meetingnya.. kepala aku dah beku.... dengan aku sakit perutnya.. rasa nak rebah je... breakfast pun tak ni.. aku mibnum air kosong je.. dari malam td lak sakit perut memulas-mulas...

Orang kata lepas beranak hilang sengugut.. aku amsih ada lagi.. cuma kadang2 teruk.. kadang2 biasa-biasa je..


Yang lebih buat aku down tetiba tengok status nuffnang GLITERRATI pun takde.. apa yg aku tekan.. rasanya mcm takde ubah apa-.. pendek kata harini serba tak kena.. sungguh aku tak larat.. jap lagi lunch hour nak menepek baring.... rasa nak balik pun ada.. tp nak bawa keta pun tak larat.. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3 bebelan kawanku:

amiys said...

kite pun tgh peod pain ni... dh la smlm dlm tren.. huhuhu.. x selesa...

cik puan akish said...

senggugut yah????mmg tak beshhh

Diamilikku said...

takp lalink..sakit tu mengurangkan dosa2 kecik...:) be strong

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah