Tuesday, October 26, 2010

Sengal 1 badan

Arini aku duk umah lagi.. dapat MC... semalam petang balik keje terus g klinik.. doc pulak lambat yg amat.. jumpa 1 patient dekat 20 minit.. aku macam dah nak bertukar jd allien je kat situ... badan akus serius tak larat.... dah la aku g klinik sendiri... masa sebelum kuar opis aku dah call hubby minta dia amik.. tp dia bz lak adakat Putrajaya... maka aku gagahkan diri bawa keta pelan2 sampai umah...


Aku sakit kepala yg amat, berdenyut-denyut, tekak loya , makan tak lalu, mulut pahit dan yang paling aku tak tahan seluruh badanku tersa sengal... kalau setakat demam tak mcm ni.. tp g klinik doc check juga kot2 darah tinggi ke apa.. tp takde apapun... dia bagi ubat tahan sakit ngn ubat apa ntah.... nak kata pregnant takpun sebab bendera jepun... hihihi


Yang kesiannya mika... malam td hubbybbalik lewat, aku balik keje dah berselubung selimut tak tahan sejuk dan sakit...mika main sorang2..aku bukakan tv dia bercakap2 dengan tv sambil tunjuk2 kat tv tu..sedih aku tengok..nak layan dia sungguh aku tak larat...

Pagi ni badan dah oksikit.. tapi kepala tetap berdenyut... nanti makan ubat lg harap2 legala harini.. esok boleh keje..ada banyak keje menimbun menanti aku,... risaunya la....



4 bebelan kawanku:

ch@ said...

take a rest kak, mika tu biar je dia main sendiri, berdikari. akak tengokkan aje dari jauh.

cik puan akish said...

haiyok..jgn berjangkit ngn mika udah la..:)

Unknown said...

jgn lupa mkn obat tau...tuam pale ngan air asam...minum air cap badak ker...cian mika xder kawan..huhu

Diamilikku said...

taka care..rest well...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah