Thursday, November 4, 2010

Dia sudah mula MENYONTENG

Ini keje mika... dia tak conteng dinding....

Dia tak conteng lantai.....


Dia tak conteng tangan atau kaki dia....

dia tak conteng kertas....



TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Dia conteng BAJU MAMA DIA. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Semalam aku ralit tengok citer CHINTA tu... aku biar dia main tepi aku.. sekalai aku tengok....


dah jahanam BAJU aku........

Dah la baju cotton kesayangan aku...... huhuhu harap-harap hilang la.... mika mmg sangat suka pen.. kalau kita amik dia meraung sampai muntah.. semalam tu terlepas la dia dia amik hilighter tu....


dengan baju-baju dia sekali okeh dia conteng... bertuah tul budak ni....


NI semua angkara benda ni.. dia dah pandai bukak pen.. sebelum ni dia cuma pegang je tapi tak buka pen tu.. lepas ni tak boleh lepa nampaknya...... abis kang baju-baju aku.. huhu



7 bebelan kawanku:

yatie chomeyl said...

kena selalu standby kertas lah kat tepi miya kalau camtu ida

EiJa ZaQuaN said...

hehe..mama mika leka tgk cite chinta smpai x perasan baju kena conteng ye..mmg bertuah btol la mika ni..

zimironamia said...

mika sdh tjukkan bktnya yehaaaaa...mana tumpah kuah kalau tak ke nasi hihihihihi...

Fieza79 said...

adoii sayang nya baju tu...mntak2 ilang kesan conteng tu...

cha said...

hahaha... bagusnyaaa mika. cayalah anak umi.

puterikurekure said...

mika!!! cian mama mika tau.

mika jgn noti2 eh. behave ye sayang.

cik puan akish said...

abesla....mika2.....takpe2..baju mama leh basoh...:)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah