Tuesday, February 22, 2011

Buah hati sepupu sepapat..



Tengok gelagat kenit aku ni...

gambo bulan 12 aritu masa makcik aku dtg dr JB bawa anak-anak dia jalan2 KLCC...

Kemain suka la mika orang layan camtu.. ngalahkan zaman SULTAN MAHMUD dulu nak kena dukung camtu... abg lukman rajin layan dia..


Yang mak tok lak sayang bebenor cucu dia.. sibuk nak payungkan gak... takut cucu dia kena panas.. ehheheh.. so sweet memory..


kesian abg lukman apala yang mika buat kat abg tu...
lukman yg baju oren.. tu kesayangan mak gak tu.. walaupun anak sedara mak aku aka sepupu aku tapi panggil mak aku MAK juga.. sebab masa makcik aku bersalin, dalam pantang mak aku yang jaga.. start dari tu la mak aku syg benor dengan lukman ni.. dah macam anak sendiri..



mika ramai inang dan dayang.. kalau balik kampung ramai yg melayan dia.. relax sket la mama n papa dia.. ehhehehhe

10 bebelan kawanku:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

lama btol rs nyer x g klcc

eima said...

comey mika ...dok atas cam tu ...
seb abg lukman size bleh tahan kan...

Fieza79 said...

meriah jenjalan ramai2...ronda taman klcc ye..

Em's Family said...

betul betul!! mira pun setuju.. kalau mira balik rumah mak mira.. memang laa senang lenang .. sebab banyak inang dan dayang melayan :D

noor said...

wah elok lg payung tuh...
bestnya mika duk ats bahu

Mamamya said...

sama lah mcm anak2 lia klu balik kampung....ada jer yg sanggup menjadi dayang n inang.....mama pun ambik kesempatan la...berehat sebentar..:D

MrS. F!zA said...

amboi mika..kemain suka la dia ada ramai duk layan..hehehe

hyazz said...

same la kiter... bess kan....kalau balik kg mesti ramai inang2 yang nak menolong... tpi leceh nyer si kecikku tu taknak ngan orang la... susah gak kan

EiJa ZaQuaN said...

hehe..comel jerk mika..

samala mcm zaquan..kalau eija balik umah mak/mak mertua..
ramai yg melayan dia..
lebih2 lagi cucu petama dua2 belah..

eT said...

sonok mika kan..ramai yg rajin melayan dia...
mak mika lg sonok..senang keje ada org tolong layan..hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah