Monday, March 28, 2011

Buah Hatiku

Selain mereka berdua kechentaan hatiku...



Budak ni jugak adalah chinta hatiku..

yang dah macam anak aku gak

kira anak pompuan aku la.. menumpang kasih rasa ada anak perempuan sebelum dapat anak pompuan sendiri.. hehehe..

buah hati mak long.. alesya....

lama tak enterframe icha dlm blog mak long..


saya sudah 8 bulan.. saya sudah pandai duduk...


balik kampung last week dapat jumpa dia kejap jek.. sebab aku kena balik kl awal..

sedih rasa.. rindu tak hilang lg..

dia suka tengok apa abg mika buat.. dia nak berkawan tp abg buat tak tau jek.. tunggu la icha pandai jalan icha kejar abg kan..

kemain lagi bersiap nak g kenduri..





mak tok n cucu pompuan kesayangan...
(rasa nak geget2 pipi dia)


inilah buah hati aku selain mika & papa

mak, abah & icha...

ohh rindunya diorang..

tak sabar nak tunggu diorang dtg KL sabtu ni...

tak sabar gak nak HOLIDAY.. hoyeaaaaaaa



9 bebelan kawanku:

ch@ said...

pipi icha gebu, esok dah jalan riuh la rumah mak tok, cucu main kejar2.

eima said...

muka bulat putih gebu comey

EiJa ZaQuaN said...

hhehe..mmg selalunya kita akan syg anak buah mcm anak kita gak kan..
mcm mane acik2 dia syg anak kita la..

zaquan pun sgt syg ngan sepupu dia..:))

ardinihumaira said...

comelnye dia;)

Fieza79 said...

rakan sepermainan mika jgk la ni...wahh nanti besar lbh kurang sebaya la yee..

comel dn putih gebu la dierr...

Zaidah said...

comelnyer icha...tak apelah aeda....bermanja ngan anak sedara pun ok jugak...insya Allah...adelah rezekinyer tu....

MrS. F!zA said...

kita kepingin anak perempuan..siapla kalo dapat anak pompuan nti dr hjg rmbut smpai hjg kakai semua fin, fink, fink..ekekeke

Murni said...

icha gebu..

bonda dadif aka akish said...

icha dah beso....

=)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah