Saturday, April 16, 2011

Tinggal ber 2

Papa outstation..

malam tadi bertolak..

mika menangis2 nak ikut..

sebab dia ingat papa bawa dia sekali...

naik umah merengek2 mogok...



main bekas serangga... hadiah beli susu... dia geli kumbang mainan dalam tu....

aku dapat idea nak letak kumbang mainan tu kat puting dia.. mana tau dia geli lak nak isap puting kan..hehhehe


tak mau pakai seluar... notty la u.....



lepas memerut..takmau pakai seluar....dia mcm tercari-cari papa...

mika tunggu k malam ni papa balik.....


sib baik 1 hari je papa pegi...




.



2 bebelan kawanku:

ch@ said...

cian mikhail. itu pakai oni tu, tak nak pakai seluar. dah cuba ke letak serangga kat candu mikhail?

eT said...

jenuh la nk tunggu papa balik tuh...
mika jgn nakal2 yer...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah