Sunday, July 3, 2011

Sedikit Lega....



Harini duk berdua je ngan si comelku

papa dia ke terengganu awal pagi..Outstation.

mengemas umah operasi harini..

Tapi taktenang nak  mengemas..mika paling marah kalau aku duk kat sinki cuci pinggan..sebab dia nak ajak kita main  ngan dia je.. bukakan tv..bg mainan bg apa2pun dia nak mama gak depan mata dia..aduhaii... dahla banyak keje nak  buat basuh baju kemas  dapur,kemas umah macam2la..sebab semalam kami g kenduri malam pulak hubby ada buat BBQ dgn kawan2 dia.. so agak bersepah buat preparation tu..

dah kul 1 pujuk2 mamat ni bagi tido...huhuhu sib baik nak tido..


kat mulut isap, Kat tangan pegang  1 puting ...tak bagi kang mengamuk..huhuh anak bertuah...



Tido dah gaya mcm orang dewasa..walhal belum pun 2 tahun..hihihi

ok nak sambung keje..jap lagi dia bangun mau serang mama dia plak...hehheh

5 bebelan kawanku:

Sitisifir10 said...

Sama dengan Ahmadi! Asal dok kat sinki je dia mula tarik baju sampai terbuka2 butang....waaaaaaa

Cik Dya said...

Bertudung itu cantik.Jadi,jom join GA saya ^_^

ch@ said...

huh, puting tak tinggal, mcm ni kena tatap muka mikhail tanpa puting, kot tak nnt, adik Oni kenan nak puting mikhail. mikhail bkn nak bg anuty pun nnt. hihiii.

Diamilikku said...

gaya tido papa dia gitu tak?? hehehehehe

bonda dadif aka akish said...

amboi...kat mulot ade..kat tgn pon ade...mika...mika..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah