Tuesday, August 2, 2011

Aktiviti sehari sebelum puasa



 MOOD update blog memang hilang..
penat dan letih.. bukan sebab posa.. sebab mcm2 keje nak kena buat
keje yg tetiba la apala.. 
cuti 3 hari aritu balik menambun2 atas kepala.. ikut hati mmg stress
takpela puasa.. allah mungkin akan bagi hikmah sebaliknya..

sehari sebelum puasa lepaskan gian budak ni nak madi pool..
hari2 asik terjerit tengok org mandi..
papa dia tunaikan hajat..
kalau aku nak bawak turun sorang2 mmg tak la.

layan je la pic dia nih...





 hebat tak saya... hehehhehe


 bukan main terapung ek...


 santai.. sedap la tu sejuk...

 mamaaaaaaa..............




 real kan...


 sib baik ada geng.. kawan-kawan taska pun turun mandi pool.. seronok la dia..


 kick the ball..


 nak ajak balik dia nak turun pool lagi...


 dia buat keras badan kan nak ajak naik tak mau...


kesudahannya ni jawapannya... lama sangat tak larat dah tunggu...
ikut dia sampai petang pun tak nak naik..
bulan posa takleh nak berendam dalam kolam... tunggula lepas raya nanti



caya ke aksi2 mika tu?? hihihi

6 bebelan kawanku:

eima said...

besh nye bwh umah ade pool ....

yatie chomeyl said...

nampak mcm ada bayang2 orang pegang mika dalam air tu hehe

ajumohit said...

Mika pandai swimming ke eda? Bestnya.... Tgk berendam mcm tu rasa sejuk pose2 ni hehe

MrS. F!zA said...

hahaha..siap nmpk lg tgn papa ke sapa duk pegang mika dr dalam air tu..hikhik..

Gieyana said...

sweet..sure Mika x mo balik nie..

bonda dadif aka akish said...

same dadif..kalo masok pool dah tak reti2 nak naek....

tp kalo pegi tempat air yg betol2 punye..tak tahan pulak gigil2...

=)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah