Wednesday, November 23, 2011

Patutla sunyi.......

Biasanya petang balik dari nursery aku mestikan bukakan mika TV
Masa tu la dia nak layan kartun.. upin ipin TV9 6.45 ptg
bukan saje bg dia ngadap tv..
Masa tu la aku nak berkemas, nak mandi segala bagai..
Kalau tak bukakan tv mula la dia buat keje lain takpun merengek itu ini

semalam aku mandi aku biarkan dia sendiri tengok tv.
selalunya kalau 5 minit tgk aku takde mula la memanggil takpun ketuk pintu bilik air...
tapi semalam agak pelik.. apesal budak ni senyap jek...
rupanya...
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

..

.




Lorrr dia dah membuta.. mimpi sampai ke china... ni mesti kat nursery tak tido siang... penat sangat la tu

dia tido kul 6.50 sampai ke 10 malam..

lepas tu masak la melayan ..
bangun-bangun terus bersilat..
aku mata dah ngantuk .. makanya papa dia la melayan sampai 2.30 pagi baru tido..
tah apa 2 beranak tu buat pun tak tau..
sebab maknya dah belayar dulu... hihihi


bahaya kalau dia tido awal.. tengah malam bangun dia bermain.. huhuhu




14 bebelan kawanku:

ajumohit said...

syukurla papanya melayan mika, kalau tak mamanya mesti dah menyinga hehehehhe....

KhaiRin said...

lena sggh mika mcm br blk menoreh hehehe

noor said...

upin yg tgk mika hehehehe..sy nk request kt tv9 kasilah pjg sket citer upin tuh kejap jer tayangnya xpuaslah kan mika!

abah khalisha said...

hehehhe..ngantuk sgt lah tu..anak abah pun kalau kt nursery main kuat betul malam kat ubat je "abah buai..tidur"

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

mika boleh kawan dengan kak farisyah dari dulu sampai sekarang sama je..pantang tidur awal sikit mesti bangun main tengah2 mlm...

wardah @ fie shah said...

Haha, kadang2 Kakal pun camtu. Otw dalam kereta dah mengamuk ngantuk. mmg tak tidur la tu kat nurseri.

fuadnis said...

hahaha...sama peel mcm uzma insyirah....kalau tido awal...masakla malam tu tido lambat....huhu

Mama Hanim said...

Cute je tido.. Penat main la tu kan.

kakyong said...

anak2 kakyong pun macam nih..

tp si fikri kalo dia tidur lepas maghrib.. dia terus tidur sampai siang..

Anis & Aliya.. huhhh.. jgn harap lah.. jenuh lah ibunya nak bersengkang mata..


jom support kakyong
http://www.kakyong.com/2011/11/gadget-impian-kakyongdotcom.html

Nad @ MamaZakwan said...

lorh....mika bakpe gitu tu..?ksiannye die, hehehe....

Ibu Lala said...

memang pun. kalau dah tido awal satgi tgh malam depa mula la berjaga. sib baik ayahnye rajin melayan....

Salina@IbuAqil said...

Alaolololo comeinye.. Sian nengok anak tgh lena kan.. Sayu.. ;)

Qhaifa Nur said...

rupanya dah tidur...patutlah sunyi sepi

ch@ said...

serupa oni juga la ni, tapi kita dh tak risau oni, dia pandai tido sendiri, nak susu dia minta. skrg melayan adiknya pula, tak tido sbb nk kena pegang.lenguh.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah