Thursday, November 17, 2011

Sakit tekak.. Sakit tangan

semua kerana ni....
Malaysia Vs Indon...
Penat aku jerit n tepuk tangan.. takpun tepuk kusyen..
takpun bdn laki aku yg kena tepuk... hahah



Apapun berbaloi  sakit tekak.. sebab Malaysia menang 1-0
dah saat2 akhir pemain indon mcm stress asik sepak player malaysia
Aku rasa dah mcm nak masuk je sepak diorg lak.. hahah
Emo kan!!! ( penat tau tengok bola macam aku plak yg main bola tengah padang tu..)

Yang penting semangat tu sokong Malaysia..
Kalah menang Malaysia tetap di hati...

CONGRATS HARIMAU MALAYA!!

Pas tengok bola nak kena study.. sok ada interview ngan BERNAMA.. untuk Filem Negara Malaysia.. Apala aku nak goreng sok.. malasnya nak membaca.. mata dah lekat dah rasa ni.. huhu moga2 tak nervous esok!


1 bebelan kawanku:

Unknown said...

Yeaahahhhhhh..Malaysia menang

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah