Thursday, November 24, 2011

Vokal Bukan Sekadar RUPA!!!


 1.2.3 test...test...
walaupun saya kecik jangan ingat saya takde suara
tapi pic dibawah ni  jangan ingat pula sy menyanyi...
semua pic di bawah adalah saya MENJERIT-JERIT sahaja..
hahahha..
,mika....mika....





 bukan  sekadar jerit..sian mic tu kena ketuk2 juga...





Kalau bawa g karok.... mic akan dia pegang tak bg orang..bukan nyanyi...  tapi  dengki nak pegang  sampai sudah (SAMPAI BALIK)...grrrrrrrrrrr anak bertuah!




8 bebelan kawanku:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

mesti best mika nyanyi nie kan..

[-suziey-] said...

ni bakal jadi pelapis ni..ahakssss

KhaiRin said...

mn tipon ni...rs nk vote la plak..

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!! Comei2!!! Abeh lah pasni Anuar Zain kena pencen dh ada pngganti ni.. Hik3!!

ch@ said...

mikhail kena masuk AF ke, One In A Million ke, sbb mikhail ensem. mmg boleh laris kalau buat album dan nyanyi sedap.

ajumohit said...

Mika Ada Gaya lah hihi....saje nk menyumbangkan suara jugak tu ieda hihi

noor said...

ini mike saya yg punya!!!! hahahaha..

MrS. F!zA said...

weee..test suara.. mgm ada gaya tu mika..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah