Wednesday, November 2, 2011

Wordless Wednesday~~~ Triflfe lagi


Desert petang2 hari kalau dapat sedap kan..

Projek aku malam tadi..
ngan mika kat dapur



Rasa nak makan sangat.. sambil layan citer Cinta ELYSA aku sambil2 buat Triffle ni.. siap gak kul 10.45 camtu..
Untuk makan sendiri.. comot-comot je letak deco buah... janji leh ngap.. hahah
bukan apa sebab terkejar2sama nak tgk cinta Elysa.. hahah

Dah siap masuk dalam Fridge.. sejuk sket mkn lalu kat tekak.. nyum nyum....

Balik kang makan ngan si kenit...dia suka..

11 bebelan kawanku:

Qhaifa Nur said...

banyaknya buat nak sebekas boleh...
ada buah kiwi lagi sedapppp...

KhaiRin said...

kalu x abes hntr la kt sini sket ;-?)

salina rabie said...

rajinnya ko ida.. ni sejuk2 memang sedap lalu kat tekak ni..

Nur-nba said...

Banyak tu Eeda buat.. macam nak berniaga je. Tak pernah cuba buat lagi.. Nak sket!!!

kakyong said...

adooiii.. sedapnya..

ajumohit said...

Rajinnya eda, mmbr Opis Aju pernah bwk pudding ni, mmg sedap!!!

YATZAKIE said...

sedapnye...

hyazz said...

respi nye mana..nak buat jugak la

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedap....

Ibu Lala said...

tak payah letak kek ek. kalau saya, saya suka buat agar2 kaler kuning, perisa mangga atau oren. rasa sedap dan nampak cantik. tetiba je teringin nak buat tapi letak buah peach kan. ermm..sedapnya. niat dah ada tapi tak terbuat buat....nak mintak eda punye sikit lah..

azura samsuddin said...

zura smlm baru wat eda, ni kali ke 2 wat n bw utk potluck, x dpt upload gmbr sbb PC problem :( tp rmi ckp sedap :)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah