Thursday, December 15, 2011

Buta warnakah??

rasanya dah pandang betul-betul..

ambil terus pasang kat bahu & terus jalan keluar bilik
sepagi masih tak perasan
Bila nak solat zuhur buka la brooch tu..


Haaaha baru aku perasan.. baju PINK Brooch BIRU

kalau org tengok mesti dah mcm buta warna gayanya..


betul-betul aku tak perasan..

sebanarnya brooch ni ada 2 bentuk yang sama
1 pink 1 biru..
tu yang buat aku tersilap ambil dari dalam kotak tu...

MALUUUNYAAAAAAAA... hahah tak tau la ada org perasan ke tak..

6 bebelan kawanku:

bonda dadif aka akish said...

hahahah..idak ngpe...pink ngan biru..still match..

=)

KhaiRin said...

biasa la tu...yg penting org lain x perasan

ajumohit said...

Hihi oklah tu eda, zaman skrg ni dah blend mcm2 warna nmpk cantik plak hihi

yatie chomeyl said...

tak perasanlah ida, lagipun cantik apa warna lain2, kalau warna sama..tenggelam pulak kaler brooch tu

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

comel je....orang tak perasan kot...

Diamilikku said...

itu trend.....tak kisahlah kaler lain2 mmg fesyen....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah