Sunday, February 19, 2012

Tak lena tidur...


Bila anak sakit..
dengan sendirinya kita pun sama  rasa
mika demam, batuk dan selsema..
paling teruk kalau kena selsema aku tak samai hati
sebab aku sendiri tak sanggup bila selsema kepala sekali pening...
hidung melelh..  huh tuhan je yg tau

malam tadi banyak kali mika terjaga..
maybe hidung tersumbat susah nak tido
bagi ubat sapu minyak angin... dia duduk tapi mata pejam
dia ngantuk tapi tak selesa  tidur..

Rasanya hari ni ke Klinik lagi
maybe mika kena ambil NEB jugak
sebab batuk berkahak dia mcm perit jeb aku dengar
hmmm moga anak mama cepat sihat
kesian tengok kamu merengek sakit
mama juga sakit sama


 

4 bebelan kawanku:

YaYaNsMuM said...

Kesian tengok anak-anak kalau sakit...alahai...sabar yer...

noor said...

alololo cianya mika. ida ada satu minyak yuyee tuh tp color hitam elok utk selsema. ltk kt dada n blkg dia. aiman serasi dgn myk tuh. tpkan bau dia xbest mcm yuyee hihihhiihhi......

lurun namzar said...

moga cepat sembuh. :)

AdaM Hawa said...

memang tidur tak lena bile anak demam kan.. (walau x de anak lg.. ) semoga mika cepat sembuh..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah