Friday, April 27, 2012

Keranamu dayna!!

Rasa nak gelak guling-guling tengok kerenah mikhail ni
setiap hari ada je benda baru  yang dia buat buat kita senyum or  gelak


ni kisah semalam..

anatara MIKA dan OTOMAN DAYNA


mama kena pow lagi..huhu
apa saje la mika
tak beli putih mata dia tgk dari jauh otoman tu
kesian pulak


sampai umah..
malam hari..





Dalam jam kul 10, aku layan tv... tetiba dia mintak susu..ok papa buatkan...

dia pegi bilik amik selimut..."mamaaa mut mama"
mama : ok nak baring ya...

aku perhati je...



Sekali aku tengok....
nak gelak gilerrrla...

dia letak otoman atas bantal...
selimutkan....
bagi susu...

dengan dia yg tak pakai seluar baru lepas cuci uuuukkkk ukkkkk
adoiiyaiii anakkkkk....



 
Lepas konon2 bagi susu aku cakap... "mika...otoman nak ateng (puting) dia sental pulak puting tu kat mulut otoman..hahhaha memang kelakar...rasa nak PECAH perut mama ni mika.....



lepas dah lama sikit...dia goyang-goyang badan otoman tu..

Dialog dia camni " dayna...ngun...dyna ngun dayna..." hahahhaha dia kejut otoman bangun

macam mama kejut dia selalu..hahahha



seronok melayan  dia setiap hari...ada je perangai baru.... heheh comel!!

4 bebelan kawanku:

Fieza79 said...

hehee kelaka...bagi otomen susu...comel!

Aju Mohit said...

amboi dpt ottomen besaqnya mika hehehhe, mcm2 gelagatnya, dia nak berkawanlah tu eda

jaja_NorLiza said...

hikhikhik...so comel...sy pun gelak nk pecah perut..pandai plak Mika selimutkan otoman tu...

ch@ said...

hahaaa. mikhail mmg. nnt mikhail letak dyna dlm stroller, bawa dia jejalan tau. pengsan mama ko mikhail.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah