Monday, May 21, 2012

Cinta IT.... berhati-hati.....

Bersua tanpa wajah
berbicara tanpa suara....

Cinta dunia siber.. hanya melalui alam maya
sape penah lalui mcam ni...

ada juga yg bertemu jodoh kan


tapi hati-hati....


jangan sampai jadi macam ni.. kehekhekheeee




Hiburan petang di kala sakit kepala... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


6 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

hahahahhaha...dulu akak suka menyamar...berlakon jadi lelaki...mengayat awek2 dalam IRC....

eima said...

hahaha ...tp kakak opis aku berjaya ...weee

Gieyana said...

ekekeke..mmg lawak..

teratai said...

Ada benarnya di situ....berhati-hati supaya tidak tertipu di kemudian hari!

mamalieyna said...

ekeke...mmg menghiburkan =P

Nora Shahaira said...

hehe..lawak le citer gabo tu..
teringat en.hubby..setahun lebih kenal dlm hp je..
tapi..dia je yg baru kenal akak nora.
akak nora plak da lama kenal family dia melalui adik sepupu dia a.k.a bestfriend kat uitm dulu...sguh tersengih kalo kami ingat balik..
"ayg tak aci...abg kena tipu..."huhu..tu je la selalu yg dia ungkit..hehe...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah