Monday, August 27, 2012

Mood cuti lagi... yeay!

Selamat bekerja kembali uolss....
i masih mood cuti lagi...
heavennya.....

saje melajak cufi coz cuti raya aritu aku x cuti awal macam orang lain
semalam baru sampai dr kampung...
makanya harini baru nak mengemas rumah....
kuih raya pun x berisi dalam bekas lg....
hahha takpe takde sape pun nak raya umah lg..
makan sendiri je...




syokkan macam budak ni...
tido lagi....
peluk-peluk cium dia jap...
n nak mulakan keje umah... huhuuu help...helppppp



badan sakit sakit
pinggang mcm nak putus....
malam td rest saje
pagi ni baru nak mulakan keje...
alhamdulillah jap lg helper dtg membantu...
kurang sket bebanan... 


8 bebelan kawanku:

eima said...

wahhh syok tgk mika tido.....rasa cam nk tido jugak la

nUR_rOsALiNdA said...

Bestnya cuti lagikkkk!!!~
Kita dah kerja nih..Huwarrgghhhh!!~
Kemalasan melanda

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Tak puas cuti..:( Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Ibu Lala said...

amboii syoknye tengok mika tido...cam nak balik umah je sambung tido macam mika..

Diamilikku said...

bestnya cuti lagi....hehehehehehhehe

mamalieyna said...

SYOKNYE CUTI BERSAMBUNG..HEHE~

SALAM AIDILFITRI~

Nens Collection said...

MMG HEAVEN TGK ANAK2 TIDO KAN..

MANA PIC RAYA..HEHE..MEST SEGAK JE MIKA PAKAI BJ RAYA..;)

NNT SINGAH2 KT NENS EK, TEKA2 TABUNG..JUST KOMEN AJE..;)

LYAfrina said...

cuti lama sgt..rsa xde ood nk keje..huhu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah