Thursday, December 27, 2012

Cinta hati.....


Lama tak interframe muka mak nak... heheh
after deliverkan deena
ni pic sulung mama bersama anak anak
segan muka mama gumuk masa preggy... hehe

haha sama tak muka kami?
suka sangat pic ni
abang danish pandai pose...
adik je hilang fokus
sebab mama ngan abang ni kecoh sangat... heheh

Alhamdulillah...

Terima kasih ya allah atas kurniaanmu yang amat berharga ini
mama sayang Danish ♥ Deena...



Double chin preggy mama dah passkan kat deena.. hihi
tengokla dagu dan pipi  telur dia tu... grrrrrrrrrr

5 bebelan kawanku:

♥cikmOt♥ said...

comel semuanya...termasuk mama tu...

Qienah said...

bhagia nye..:)

AdaM Hawa said...

semua comel!!

Nens Collection said...

Comelnyerr diena..gewammm..abg danish pon suker je dpt adik ye

Jue a.k.a Ibu 2F said...

comel semuanya...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah