Friday, January 25, 2013

Kek Maulidur Rasul.....

Rindu nak baking kek...
Masa pantang tak berani nak mkn yang ada unsur2 telur... Lagi lagi czer mak memang pesan sesangat.... So dah abis pantang dah rasa boleh makan tu yang rasa nak buat...

Kek choc moist ni sebenarnya nak bawa balik kampung untuk mak.. Fav dia... Fav mika sama..... Jadi buat sendiri lag baloi bila orang2 tersayang suka nak makan...


Deco suka hati namanya ni... 
Ada kiwi, choc rice tabur je la.
Bagi kat abg dia kata kek beday to u abg danish... 
Banyak betul dia makan... Suka hati mama.....

Topping agak failed... 
Sambil buat bekejar2 dengan deena menangis... 
Adoilaaaa.... 
Buat laju laju sebelum coklat beku... 
Taram je la...


ni untuk mak... bunga2 cinta... hehhehe




Ni kami makan anak beranak..
hubby n abg mika makan dekat separuh..
kejap je dah licin...


Deco yang hentam saje




Papa kata lawan ngan kiwi baru la x muak.. hehehe macam-macam la..


6 bebelan kawanku:

Saya Disini said...

sedpnye kek coklat...teringin nak buat cm ni..

Ya ALya said...

salam...lama tak singgah sini....oo dah ada 2nd baby yer....tahniah...

♥cikmOt♥ said...

bestnya....kecur air liur

fazilzura said...

uhuhuhuhuhuh sentap tgk gmbo ni ...

mamalieyna said...

Lawa..nmpk menyelerakan tu... :-)

ch@ said...

Meleleh air liur ku kak. Nk buat jgk smpai jd canni.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah