Tuesday, January 29, 2013

Tak sah tak singgah!

Balik Batu Pahat tak sah tak pekena cendol "Pak O" ....

Masa pregnant dulu sampai mengidam cendol Pak O. .. Memang terbaik..
Rasa dia tak pernah berubah dari aku kecik sampai dah ada anak 2...

Balik aritu kitorg pekena cendol, abc n soto
Malangnya aku leh rasa sesudu 2 je
Mak melarang keras minum ais
Sebab deena menyusu badan... Kesian lak kat dia.. X elok aku minum ais... Jadila buat rasa kat tekak.... Makanya aku makan Soto n air suam....

Anak bujang belasah ABC... Nyum nyum

Sape nak g kedai ni carilah kat bus atand batu pahat lama... Situla dia... Mmg sodap!

10 bebelan kawanku:

Nens Collection said...

bestnyer cendol..sedap2!

eima said...

takut nk mkn cendul sbb slalu sakit perut pas mkn ...

tp soto ayam tu fuh ade sektui ayam...nampak cam besh je

Ibu Lala said...

ermm tak athu pulak. hr tu pi JB dok berkurung dalam bilik ja. tak tau nak pi mana...

MrS. F!zA said...

kita pon pntang ais jgk kak.. sbb danish pon bf.. sedapnya tgk soto ngn ayam greng tu..haihh mmg peberet sy tau..

AdaM Hawa said...

alahai.. terasa2 kat tekak ni.. :D

Salina@IbuAqil said...

Hurmmmm!!
Dah kenyang mkn tghari bila tgk soto ngn cendol tu alahai lapo blk.. ;D

Hazrina Nasir said...

sedapnya tgk cendol dgn soto tu ida. terliur plak. kebetulan mmg teringat cendol n soto aje lately ni hihi

Nad MamaZN said...

Sedapnye tgk abg mika mkn abc
Nyumnyum!

ch@ said...

Pergh! Mmg melegakan tekak. Slurp! Pantang jgn tak pantang.

mamalieyna said...

kt Batu Pahat eh, belum pernh singgah sana.. menu best2 tu.. my favourite too... ^_^

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah