Thursday, July 11, 2013

Berbuka 1 ramadan

Ikan, rendang daging n pajeri nenas dah beli siap-siap serta kuih....
So semalam masak 1 lauk je.. 
Masak lemak ikan masin + belimbing buluh...
Nyum.nyummmm


 
sedap masam-masam.. huhu tp bila masam beno.. adoiii


 
 Mika kalau kuah masak lemak kuning dia akan mkn banyak..
1 lagi fav dia kuih lapis...
Mama tak sempat melapis kalau balik keje...
So mama beli je ye abang...
Janji abg suka....  

abg tak posa pun.. dia kata posa tak bleh minum.. tak boleh makan.. tak boleh susu.. mama sambung tak boleh isap puting.. yg tu dia taknak posa... hahahah

 

Harini macam nak masak sambal bilis petai.... Hihihiiiii

6 bebelan kawanku:

Gieyana said...

menarik menu nih...:)

Ibu Lala said...

abang puasa ke tu...?

eima said...

fav aku tu masak lemak ikan masin tu ...

eima said...

fav aku tu masak lemak ikan masin tu ...

lurun namzar said...

sedapnya sambal ikan bilis.

mkn ngan nasi lemak, mmg trbaik...

mama lieyna said...

Lama tak makan belimbing buloh ni, masa kt kg, dpt free je... :-)

Alahai mika, puting jugak yg dikisahnya ye..hehe..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah