Tuesday, September 17, 2013

Suprise besday present for Abang

Hadiah birthday yg tertangguh 7 ogos yg lepas
Bila dah besar senang tanya dia apa yg dia nak..
Dulu kecik2 mama papa main beli je
Tahun ni dia nak basikal


Apek tu tengah pam tayar...

Balik kampaung baru ni kebetulan ada kenduri
Beli kedai kat kampung lagi murah kot..
Papa berkenan basikal yang ni..ala-ala motorbike katanya.. 
Ni papa yg minat ni bukan anak.. Hahahaha
Masa g beli ni abg danish ikut makcu g jalan-jalan..
Adik deena lak ikut maktok n atok abah
Kira mama n pppa dating la berdua
Terfikir nak buat suprise kat dia
Kami be2 menuju kedai basikal...
Balik rumah atok.. Mama n papa sampai dulu
Bila abg danish balik kami nyanyi lagu birthday n tunjuk basikal kat dia...
Suka sangat.. Say tq mama n papa.. Terharu dengar....


 Muka bangun tido.. ngantuk-ngantuk pun nak naik gak



Hari-hari dia belek basikal anak jiran sebelah sampai tersepit jari kat rantai basikal tu hari...
Tak sampai hati asik minta hari2.. Maka kami dah tunaikan hajat abg..
Alhamdulillah ada rezki dia...


balik umah keje dia pomen basikal
papa belikan lampu..
sibuk pomen nak pasang

 

dah nampak tokoh anak bujang...
dah beso anak mama walaupun cakap ada pelat-pelat lg.. hihi 

4 bebelan kawanku:

mama lieyna said...

Waaahcantik beskal dia, mcm motorbike, baru ada gaya :-)

AdaM Hawa said...

seronok la abang.. mama ngan papa belikan basikal.. kuning lagi.. cantik!

ch@ said...

Nmpk gemuk la Danish. Pasni bw deena jln2 ye ;)

ayu Ismail said...

Cantik design dia..mcm ni brp rm ya

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah