Friday, November 8, 2013

Bila balik johor..

Makanan yg best kat johor dan jarang dijumpai sama rasanya di kl.. hahah boleh camtu...
Bukan apa tekak dari kecik dah biasa kan...
Haritu cari sangat putu piring ni...
Kat kl warna putih.. kat sana warna kuning...



 sangat sedap!
 
 ABC n Cendol Pak 'O' yang glamer di batu pahat
dari aku kecik lagi dia meniaga
rasa tetap sama
tempat je berubah-ubah sket
PISTOL kecik tu abang danish yg punya.. makan pun nak bawak menan.. adoiilaaa

 
 ni namanya mee racun
hehe jangan risau nama je racun
tapi makan tak mati.. hihi
sepupu aku blanjer aritu balik sana


 
 Soto johor

hmmm sedapnya kalau dapay makan time panas-panas camni hirup sup

macam-macam lagi ada
tapi balik haritu kami sempat cari yang ni je...
jalan-jalan cari makan edisi johor... hihi
 

1 bebelan kawanku:

Zie Fauzi said...

putu piring... lama jgk tak mkn dh ni...nanti nk gi cari kt pasar mlm la..biasa kt sini pun warna putih ..tak biasa lagi jumpa warna kuning...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah