Tuesday, November 6, 2007

DR Muszaphar kahwin sebelum 2009











BUkan sahaja pompuan kat malaysia minat kat dia ni... pompuan2 rusia pun dah syok sama dia... hehehehhe.... tinggi la salam sheikh ni... hihihi


KUALA LUMPUR 5 Nov. – Angkasawan pertama negara, Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha hari ini mengumumkan untuk menamatkan zaman bujangnya sebelum 2009.
Bagaimanapun, doktor bedah ortopedik Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) itu tidak memberitahu siapakah gadis pilihannya.
‘‘Saya kini sudah berumur 35 tahun. Saya sudah bersedia untuk berkahwin. Saya berharap untuk berkahwin sebelum 2009,” katanya kepada pemberita di bangunan Parlimen di sini hari ini.

Ditanya mengenai calon pilihannya, Sheikh Muszaphar berkata: ‘‘Ia adalah kehidupan peribadi saya.’’
Sementara itu, dalam ucapannya, Sheikh Muszaphar berkata, beliau tidak mengambil serius sindiran segelintir pihak terhadap kebolehannya.
‘‘Biarkan mereka kata apa sahaja... tetapi saya diiktiraf sebagai angkasawan oleh kerajaan Rusia dan juga Malaysia malah rakyat negara ini juga mengiktiraf saya sebagai angkasawan pertama negara.
‘‘Dengan doa semua orang, saya berjaya menjejakkan kaki ke Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS),” ujarnya.


Nampak gaya sesapa yg nak jadi calon tu cepat2 la gi bertanding .... kena tau taste sheikh tu... hihihihi.... dia ni mmg hencemm.. cepat lerr rebut peluang.. nsb baikla aku ni dah kawin.... hikhikhik....





2 bebelan kawanku:

Yaya said...

aihh klo jadik gelpren ni skang ni gak ajak kawen hehe..lama tu 2009 ...

@e_da said...

tu arr pasal.. kang melopas pulak....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah