Sunday, November 25, 2007

my fav....

SWEET je kan ... hihihi



hahahha.. kenal kan... farid kamil la.. saje je.. ntah aku minat dia ni... hihiihi.. jeles lak laki aku.. ala suka2 je.... cute.. hencem.. hahhahah

6 bebelan kawanku:

Aleeya said...

lelaki ke 13 yg kacak di Msia..hehehe(info drpd rancangan Oh ! Lelaki)

ida.. said...

wow... ya.. dia mmg encem...cool...kelakar...loghat kedah yg pekat gak...intelligent...hahha.. ala kalo dah minat mcm2 la...

lankapo said...

mm bagus sorang Dr SMS, sorang lagi Farid Kamil...


Nasib biak lah i ni orang cakap macam Ady Putra hahahah

Aleeya said...

lankapo perasan muka cam adyputra ...bluekkkkkkk

ida.. said...

khekhekhe.... takpe leya... dia sorang je yg kata....... kalo ramai yg kata kita baru bg kesahihannya..... hihihihii...my hubby lak hari2 tanya muka dia mcm DR MUZ tak...hahahhaha... semua usaha nak jd lelaki idaman bini memasing...hahhaa

lankapo said...

haha dr SMS dah ada tunang kui kui, thn dpn kawin kui 2

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah