Tuesday, December 25, 2007

hidayah again....

.mulut penuh... ntah apa nak dicakap...
scaf cantik ada tanduk butterfly...
dalam keta pun tak tau diam... tepuk tgnla nyanyi2... mcm2 keletahnya

si mata bulat........eeeeeee geram... nak gigit2....
tgk apa tu cyg....
tak padan kecik nak jugak makan satay...

gigi songet suka isap puting...


ceria hidup rasa layan dia ni... lupa segala benda yg kusut dalam kepala... baru setahun 5 bulan tp bijak... ajar 1 benda cepat ingat... suh baca doa makan dah kata aminnn... mcm2 la keletah dia.... my aunty dtg kejap je 2 hari ngan mak aku skali ... bawak diorg jalan2, shopping, seronok belikan brg2 tuk dia... rasa cam anak sendiri lak... sampai dia pun taknak balik asik sebut2 nama aku.. hahha.....

2 bebelan kawanku:

Aleeya said...

Mata Dayah menggoda kalbu....

ida.. said...

mata hitam dia penuh bulat tengah2 mata.. tu yg geram....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah