Saturday, December 15, 2007

Kolej JATI.... dlm kenangan

alamak nampak blok F lak...padahal nak amik gambo blok E... dlm keta... tak sempat snap.

Kolej JATI... sweet memories... tempat pertama kolej aku masa study kat uitm...bukanmcm hostel biasa... like mcm umah flat la.. ada 3 bilik... ada hall... dah mmg mcm rumah la .... tu yg best kalo duk kolej2 dalam mmg of course dorm or room hostel la... tp nila bertuahnya dapat duk jati... .. ingt lg, senior2 ragging kitorg masa suaikenal kat situ.. tension aku... mcm2 kena buat... kena nyanyi kena mcm2 la.. tp tu la ni jg kenangan yg palin g manis sebenarnya... mmg ada yg tak tahan nangis2... tp alhamdulillah so far aku ok... tp masa duk situ aku 'homesick' demam gak 2 minggu.. mana taknya tak penah duk jauh dgn mak abah.. seksa yg amat aku rasa... hahahha... nsb baik masa tu ada sorg cousin aku amik Hot cat... senang skitla tp pun tak best sgt sbb dia lelaki.. kalo nak balik kg je skali ngan dia.. sbb mak aku pesan mcm2 amanat kat dia... hahahha..

blok E bilik 3206 aku ingt lg..wahhh kuat gak ingatan aku ni..heheh situla bermula segalanya.. sebilik ngan ecah budak JB..lincah talkative tp sgt baik hati... tah mana minah tu sekrg kata dah jd painting artist.. dia tu pun mcm2 cerita... selalu gaduh ngan mak guard sbb dia ni tak suka protokol.. ari jumaat n isnin semua kena pakai baju kurung... tp dia ni selamber bantai pakai jeans... mak guard rohani, salbiah.... semua geng gaduh dia...hahaha.. kelakar.. ecah..ecah... ramai lg dlm umah tu... aton, imah, fae, fuza, farah, nor n saidah.....

kolej jati mmg best.. 2 blok je siswi punya... 4 lg blok siswa... dining room kitorg share... tu yg syok depa kata... sambil makan cuci mata tgk awekss... hahahha... masa tu tak kenal lg hubby aku part1 tu.. kenal kekawan cam tu je... dia duk blok C.... lgpun kekadang dia selalu balik selayang or sg. buloh n masa tu dia ada aweks lain sbb we all lum couple lg...hihihi...... apalagi citer ngan kolej jati ni...mcm2 la.. tp aku kira beruntung la dapat duk situ.... sebab akula batch perempuan yg akhir dapat duk situ... pastu semua siswi kena pindah duk kolej2 dalam like kolej kenanga, seroja, mawar, delima, teratai... perindu (siswa)......sebab kolej jati dah jadi kolej siswa... apapun shah alam dlm kenangan...



0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah