Tuesday, January 13, 2009

Selamat Tinggal Kereta Turbo

Salam: kali ni entri dah x cite pasal besikal sebab dah about 3 week x ride, reson sebab cik suri x sihat so kena la temankan dia kat rumah... bosan tapi x pe la bukan selalu pon, memandangkan 2 up coming race ni aku cam x dapat masuk jer... semangat nak training pun berkurangan, Downhill Challange Bukit Cermin 2009 jatuh pada 30hb ni yng sama dengan tarikh kawin sepupu aku kat Batu Pahat... so.. err,

oh yaa bebalik pada tajuk entri, kete EVO lencer ni agak banyak gak kenangan aku epecially masa kami kawin dulu. Kami di arak menaiki kereta ni dari rumah kakak ak ke rumah mak untuk majlis bertandang di rumah aku.... rombongan pengantin ke Batu pahat dan kampung aku ke pantai remis rasanya perkhidmatanya sudah x dipertlukan lagi oleh tuanya so ada sape2 yg berminat nak bawa pulang?, heheh. Model evo 6.5 Tomi Mikinen Limited Edition, Enjin Standard Turbo Lencer Evo, Interior pun TME.. aku bukan minat sgt bab kete nie sebab tu aku x tau sangat spect2 dia yg panjang berjela.. malas..tapi minyak jimat walaupun suka-suka "tarik" dilebuhraya... buat masa ni, jentera besi ni selamat di parking bawah rumah aku selagi dia belum berjumpa tuan baru dia.....



Semua N3 di atas di karang oleh my hubby... hahaha aku cilok jek. Kereta ni mmg banyak kenangan buat kami... Lupa nak habaq tu bukan kereta kami tau... kereta 1 of my hubby best fren..

Disebabkan ramai yg bertanya harga .. dalam anggaran 89k.. tp boleh nego lg la kot. tuan punya keta ni beli dulu pun dalam 100++k rasanya... apapun condition keta ni still ok...


.....FREE FOR PALESTIN!!!.....

10 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

berapa harga kete tuh??

MiSyaJanah said...

waduhhhh......ada sentimental value tu ieda..hihih

Cik Puan*PIE said...

bape k nk jual???kasi tau..kot ada yg brminat..hehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

jual keter lak ker? mata bengkak camane? akak kalo camtu dah kira bisul dah tuuu....

Dj Epoi said...

Dasat nyer,,kita ni siutttttttt!!!! tangkap leleh Gua.....

Diamlikku dah berkenan dah tuh....hah...aper lagi....buat 2nd car baguih tuh.......takat nak balik Terengganu 2 jam sampai kot...hahahah

@e_da said...

kak su... harga 89k tu leh nego lg.. maybe dalam 85k.. kalo berminat inform lerr

@e_da said...

misya... keta tu mmg sentimental valuee

@e_da said...

haja harga dah di letak dah...

@e_da said...

kak RM... mata dah baik dah ketumbit org kata

@e_da said...

DJ epoi keta ni mmg tip top lg... hint2 la kalo kenan.. heheh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah